Friday, October 15, 2010

JAMUAN PENGHABISAN RAYA

Jumaat, Syawal yang ke-29 merupakan hari terakhir dan terindah untuk menyambut raya. Jadi, pada hari itu pejabat kami mengadakan jamuan kecil- kecilan. Memang kecil- kecilan sebab office pun kecil- kecilan. Hoh!!

Lupakan pejabat yang kecil. Kalau ada majlis, tak sah kalau takda gambar. Nikmatilah gambar- gambar ni dengan linangan air liur. Slurrrp~ Jom mulakan... Slurrrp~





Sate ni Seremban mari. Sate daging memang power hoh!!



Ni nasik beriani Pak Wan. Kedai dekat Cyber Valley, dengkil.
Eh, siapa dalam gambar tengah senduk nasik tu? Oh well, abaikan~ hahaha




Pencuci mulut yang slurrrp~



Sambil- sambil tu meh tengok sikit panduan makan dengan berhemah.
Eh dah boleh hentikan linangan air liur... euww~





Mula- mula baca doa ye adik- adik. Kendian makan, kalau ada orang nak ambil gambar sila cover diri, jangan ambil gambar tengah nganga! Last sekali, cara bergambar berkumpulan. Nice~
Model: KakNor [pinky], bos [tudung kuning]




Dan ini pula panduan bergambar secara berturutan. Hoh comel model ni!! Nak sain (autograf)!!



Panduan menjadi model telefon bimbit. Abaikan cermin kat belakang tu, heh...
Lagi sekali, comel model ni~


Panduan menyusun sate.......  ??? abaikan~


ini.........

OK, ramai tetamu yang datang sebenarnya.. tapi, nanti panjang pulak.


<^-^>

No comments:

Post a Comment