Friday, October 22, 2010

ALERT!! PEMINJAM PTPTN

Kepada semua peminjam PTPTN sila ambil perhatian!! beebot, sila beri perhatian lebih sikit! Korang semua ada dengarkan pasal pengurangan kos pentadbiran PTPTN dari 3% kepada 1%? Nama dia Ujrah. Jadi semua peminjam yang nak kan Ujrah kena kemaskini maklumat dalam web PTPTN tu.

Tapi sebelum tu kena semak jadual kemaskini dulu la. Klik sini --> JADUAL KEMASKINI

Beebot punya giliran adalah pada 1 November 2010 sebab kelulusan pinjaman Beebot adalah pada tahun 2005.  Jadi kena tunggu bulan November baru boleh kemaskini (selalunya kalau ramai buka mesti jam website tu).




Lepas kemaskini mesti nak tahu kan apa proses selepas tu? Meh klik ni pula --> CARTA ALIR PROSES TAWARAN UJRAH

Jelas dah? Kalau tak silap, tawaran diberikan kepada pinjaman yang tiada tunggakan saja. hehehe Tu la korang, kenapa tak bayar? Parah wei kalau tak bayar, kos pentadbiran naik lagi tinggi! Fuh~






Klik untuk ke website rasmi PTPTN







Kalau nak jelas sikit, pergi klik sini --> FAQ. Tapi kalau nak lagi jelas, telefon je PTPTN HOTLINE 03- 2080 4455.


Okay? Cristal clear?
SELAMAT MENGEMASKINI hoh!!


2 comments:

  1. owh..thanks gtao..kalo tak mampih cek tatao..heee..na update..banyak sangat da utang ngan ptptn ni..thanks!!!

    na share kt blog saye leh tak??..hee..

    ReplyDelete
  2. hahaha igt tyra banks td :D
    update tau jgn lupe, rugi nanti!
    boleh share, no problem ;]
    thanks Tyra ^-^

    ReplyDelete