Friday, September 17, 2010

SAYA MAHU PARAMORE!!

Dulu berkobar- kobar siap join group Paramore (Hidup di Malaysia) Tolong! tapi sekarang dah tiada bajet untuk beli tiket pun. Tu la pasal kenapa Hayley tak beritahu saya awal- awal mahu datang ke Malaysia? Kenapa? Why? Mungkin dia ada beritahu tapi saya yang tak faham bahasa orang putih? Mungkin.. Argghhh tekanan

Kerana hajat ingin ke konsert adalah mustahil ketika ini.... *sob sob* marilah kita layan PARAMORE kecintaan.






DAN LAGI!!!





LAGI LAGI LAGI!!






Ha ambek kau, terlebih sudah.. huhu
Walaupun tak dapat tonton konsert takpa mari kita tatap gambar mereka. Mari bermonolog sendirian~




Dulu sebelum kau popular aku yang ambilkan gambar korang. Dekat tangga pun jadila




Kenapa makin sempit? Hmmm...




Sekarang kau dah tahu bergambar walaupun baru bangun tidur.. Belakang tu bukan papan hitam kelas kita ke? Kau hebat, dalam kelas tidur pun tak kena baling kapur macam aku kena dulu~




Selalu kalau kena 'hari rambut jahat' kau selalu geram sampai gigit baju tidur






Okay, aku tak cakap apa lagi dah..




Masa aku bagitahu mak yang aku nak dye rambut macam kau habis aku kena sebat dengan rotan bulu ayam. Tapi sekarang aku dah insaf..

KAU MEMANG HEBAT!!!



No comments:

Post a Comment