Wednesday, September 29, 2010

"DiGi iPhone 4 Real"




Apa ni? Oh wah! Pelan yang ditawarkan DiGi untuk promosi terbaru mereka. Awak tanya lagi promosi apa? Saya ingat semua orang tahu pasal ni. Gajet yang paling panas di Malaysia tahun ini! Tahu tak? Ouh hmmmm.. meh la saya bagi tahu pada awak. Mula- mula saya tunjuk pada awak gajet yang paling panas tu.








Haaa! Terbeliak mata! Cool bukan? Ini la gajet idaman saya.. Awak nak tahu kenapa saya suka gajet ni? Cuba baca entri saya sebelum ini iaitu DiGi iPhone 4 Me dan DiGi iPhone 4 Play.



Dah baca? Saya yakin sangat- sangat, awak mesti nak satu. Saya pun!! Sebab tu la, saya semak pelan dari DiGi ni. Nama pelan ni adalah iDiGi Postpaid Plans 
Sebab awak pun berminat, jadi saya ajak awak semak pelan ni sama- sama lah! JOM!!


Jadi, pelan ni ada 3 pilihan. Yang pertama iDiGi 88. Kedua iDiGi 138. Dan lagi satu iDiGi 238. Apa istimewanya pelan-pelan ni? Ha.. ni yang saya tengah tengok ni.

Okay, mulakan dengan pelan no 1: iDiGi 88

Yuran bulanan after billing cuma RM58 sahaja?! Wow! Semak lagi, jom!
Monthly FREE Usage? PERCUMA?
Voice: 200 minit!
SMS: 200!
MMS: 20!
Internet: 1GB!

Saya ingat pelan yang ini dah cukup menarik saya. Tapi, lepas semak pelan iDiGi 138...... Mata saya terus terbeliak.. Ye, terbeliak!! Mana taknya, dengan yuran bulanan yang hanya RM88 sebulan (selepas auto billing) kita boleh dapat dengan PERCUMA
Voice: 450 minit!!
SMS: 400!!
MMS: 40!!
Internet: 3GB!!

Saya ingat boleh rehatkan mata yang terbeliak tadi, tapi lepas semak iDiGi 238! Mata terbeliak lagi, mulut pun nak beri reaksi > "OMG OMG OMG!" Ya! Awak dah baca kan pelan tu? Hebat bukan? "OMG OMG OMG!"

Yuran bulanan hanya RM158. RM158! Boleh dapat dengan percuma...

Voice: 1000 minit!!!
SMS: 600!!!
MMS: 60!!!
Internet: 5GB!!!




Waaa bengkak tangan nak SMS. Lepas tu banyak MMS boleh hantar.. ye lah iPhone canggih ada kamera hebat boleh la tunjuk pada kawan- kawan kan? Internet lagi, masa berbual lagi... Biar betul? Betul.. Ini REAL punya! Hanya DiGi iPhone4 dengan iDiGi Postpaid Plans yang memberi kita peluang hebat macam ni?


Apa? Ye! Awak memang betul DiGi iPhone 4 Real!!!!


No comments:

Post a Comment