Monday, September 13, 2010

ARE YOU MOIST ENOUGH?

Cuaca yang tidak menentu meresahkan anda?.
Keadaan di luar amat terik dan membuatkan anda tidak selesa untuk beriadah di luar. Bagaimana pula dengan keadaan pejabat yang mempunyai pendingin hawa? Kedua- dua keadaan ini boleh memberi kesan buruk kepada kulit anda. Di mana keadaan yang terik dan juga terlalu sejuk akan membuatkan kulit anda kering dan tidak selesa.

Bosan dengan masalah kulit kering?
Untuk membantu mengembalikan kelembapan kepada kulit anda, selain daripada mengamalkan meminum air putih lapan gelas sehari terdapat juga penyelesaian lain yang mudah dan terbukti berkesan.

NAH! Dengan tagline produk ini iaitu "Keeping Skin Amazing", Vaseline adalah jawapan terbaik untuk masalah anda.




Sebenarnya Vaseline tidaklah begitu asing bagi diri saya. Kerana saya telah diperkenalkan kepada jenama penjagaan kulit ini oleh kakak saya. Dia yang sebelum ini mengalami masalah bibir kering telah berjaya mengukir senyuman penuh bangga selepas menggunakan Vaseline.






Kini setelah hampir setahun menggunakan produk yang sama, saya tidak lagi menoleh kepada produk lain. Dan kini Vaseline tampil dengan produk baru khusus untuk penjagaan kulit badan.



Total Moisture, Healthy White, Aloe Cool & Fresh dan Intensive Rescue



Selain daripada saya mungkin pengguna setia Vaseline yang lain memang ternanti- nanti produk sebegini dari Vaseline. Seperti impian menjadi kenyataan, kemunculan produk ini membuatkan saya melonjak kegembiraan dan tidak membuang masa dengan melonjak sahaja saya terus ke kedai rangkaian terkenal, Guardian dan mendapatkan Aloe Cool & Fresh yang mempunyai bau yang sememangnya menyegarkan!

Kini saya tidak lagi merasa ragu- ragu untuk bersalaman dengan sanak- saudara di hari raya ini setelah mendapat bantuan daripada Vaseline. Kulit menjadi lebih lembut dan selesa.




Setelah keyakinan diri berjaya dikembalikan, kini adalah masa yang terbaik untuk bergembira bersama rakan- rakan!

4 comments:

  1. This is a really nice post! All the best for the competition and do check out my entry as well? :D

    Miss Ave T

    ReplyDelete
  2. awww thanks.. i'll go to ur blog straightaway.. and good luck to you ;)

    ReplyDelete
  3. huhhuhu semoga entri ini menang good luck

    ReplyDelete
  4. terima kasih najib.. good luck beeb hehehe

    ReplyDelete