Tuesday, December 6, 2011

100% GEMPAKSTARZ!! BEST!! (PART SATU)

Siapa kata komik untuk budak-budak je?

100% gempakstarz ni dorang buat 3 hari. 26-28/11/2011. hehehe aku pergi 2 hari hoho!
Sebab tak banyak bergambar, jadi petik je gegambar ni kat website Gempakstarz dan dan dan blog Zint tersayang. hehehe

Kali ni memang menarik dari 2 tahun lepas, apatah lagi 4 tahun lepas?
Meh tengok gambar ni dulu, nanti aku upload gambar dari kocek telefon aku pulak.. huhui~


Fakhrul Anour @ Ayour. Nah, ramai kata muka dia macam Bruno Mars! ok ok thehehe


Jo: Extremely Torture Chamber.. Ganaih ah mu


Eh, ni Nishiki, Kin, Dark & Clowx punya la.. Serius comel tau, rugi tak datang singgah sini
*ada lollipop free* kyahhh~


aaaa kenal Little je~ buat Shabu-shabu hehe 


Ni lagi satu memang serius comel! Ada baju-baju comel buat dari kadbod..kowt~
tapi boleh cuba dan posing.. rugi la aku tak amek gambar dengan baju tu!


SUPER SEXY punya x'pose! roarrrrrr!!


Aku paling suka yang ni!! Sebab apa? Tengok bawah ni..


Cer teka, kenapa hidung dia berdarah?
Nampak tak kotak kayu yang ada lubang, bawah ketiak budak tu?
Nak tahu apa ada dalam tu? Tengok gambar kat bawah ni!!





kyahhh!!! hahaha gambar orang mandi!
Kena tengok dalam lubang tu lama sebab ni gambar bergerak.. hehehe best best!!


Hebat ah dia ni, kalau aku buat entah apa la jadi~ T-T


Yang ni punbest gak tau, comel sesangat.. Kena selak macam baca komik,
tapi yang ni besar punyaaaa~

DAN YANG NI! DARI 3 ARTISTS YANG PALING TERSAYANG!!

Kuma Food Market.. Comel gila! Siap ada Bennet ngan Alivia!
*karakter dalam Maid Maiden*
*comel nye Bennet!!!!!* okay la... Alivia pun comel~


Keith!! Wasabi Wasabi Wasabi! hehehe siap suruh dia lukis Wasabi dengan Xena
*OMG skandal baru*

DAN!

ZINT!! Dah macam Kijiya dah dia neh! Comel!

hehehe lepas ni upload gambar lain pulak la.. Gambar dengan kawan-kawan dari JB datang KL semata-mata nak borong komik! Gila la korang!



No comments:

Post a Comment