Tuesday, December 27, 2011

TOMYAM KELAPA?

Malam tadi keluar makan dengan adik ngan bapak. Heh.. Tak jauh pun.. Depan Taman Desa Pinggiran Putra, dekat dengan Alamanda la.. Nama tempat tu A.D Danau Pinggiran. Adik aku ni macam biasa la kuat makan, first round dia makan char kuey teow. Ngeh~ Aku tengok je ah, sebab dah makan sikit kat rumah tadi, kenyang lagi. Bapak minum air favourite dia ah, nescafe panas.. Huhuhu..

Lepas dah habis adik aku makan, aku pun order la satu makanan ni. Memang teruja tengok bila dia sampai kat meja. Selama ni dengar je orang cerita pasal dia. Ni first time nak cuba. Apa dia?





NI HAA!!






YA AMPUN! Apa ketam sampai terkeluar tu aih? Hehehe tu la yang aku makan malam tu.. Aku panggil tomyam kelapa. Tapi aku rasa nama sebenar dia tomyam poktek. uh oh~ ok~ Tomyam kelapa best sikit, teruja.. Memang sedap kot.. Rasa kuah dia tak berapa pedas (memang aku tak makan pedas pun), isi dia memang banyak (serius banyak), tambah lagi ketam yang terkeluar tu! Slurrppp!! Lepas ni kalau datang lagi wajib pesan tomyam kelapa. Harga tak pasti.. hehe

emmm nom nom nom~




2 comments:

  1. harga RM15 yer..hehehe..camner la aku leyh ader kt page ko nih?

    ReplyDelete
  2. heh bos!! ade delivery services tak? hahaha

    ReplyDelete