Wednesday, December 28, 2011

DiGi iPhone 4SURE SIRI ANSWERS




Dear Siri.. Awak selalu ada jawapan kepada semua soalan. Semua. Misalnya kalau tanya tentang cuaca.... awak mesti jawab.


Baik sangat la awak ni. Senang je kan cari ramalan cuaca. Tak perlu dengar dari radio atau bersengkang mata nak tengok Nightline kat TV3 semata-mata nak tahu cuaca esok. Awak boleh bagi tahu on the spot je kan? Mesti orang TV3 jealous dengan awak.


Dah la macam tu. Awak siap boleh bagi tahu restoran mana yang sedap makanan dia, awak boleh set kan reminder, alarm lagi.... ishhhh..



Tapi saya paling suka kalau awak tolong jaga makan saya.Bagi tahu pada saya apa yang baik dan tak baik untuk makan. 


By the way~ Salad pun sedap jugak..... T-T
Okay, sihat...


Dan dan dan! Bukan tu je yang awak boleh buat kan? Hari tu saya dapat tahu, awak boleh buat semua yang dekat bawah ni kan?

Lagi senang nak cari kawan-kawan saya yang entah kat mana sekarang ni.
*Spongy Bobby pun suka (5 bintang)



Saya dengar, awak berkawan rapat dengan Digi.. Betul ke? Oh wahh!! Bagus la! Saya tahu kenapa. Sebab DiGi tawarkan plan iPhone 4S yang paling hebat kan? Mana saya tahu? Elehh~ saya tahu la.. saya tengok plan yang DiGi tawarkan kat bawah ni.





Seriously~ Kenapa Siri dan DiGi adalah teman yang terbaik?
macam.... Siri-ously?
Sebab dengan Digi, kita mampu miliki iPhone 4S yang jadi pujaan setiap manusia seluruh dunia! Plan yang ditawarkan menarik lepas tu mengujakan! Kan?! Dapat iPhone pula, kita boleh interaksi dengan Siri. Tanya la  apa pun, boleh jawab punya. Kalau orang yang bahasa English dia berterabur macam saya lagi la perlukan Siri! Siap boleh jadi Thesaurus tau.

Jadi bila Siri dan Digi berganding sama, memang best la!!!


















No comments:

Post a Comment