Wednesday, December 28, 2011

DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST

"Nak main game? Angry Birds.. Farmville.. Fruit Ninja.. Main perang-perang~ Susun-susun~ Tanam-tanam~ Siram pokok, tembak orang, masak kuih? hmmm... banyak games ni"

"Ke nak godek-godek dulu? Tengok cuaca, download lagu, tambah banyak lagi games? Nak gatal-gatal pakai map dari ruang tamu pergi dapur? Emmmm.... "

"HAAA!!!! Ambil gambar banyak-banyak! Telefon canggih kan~ Nanti boleh upload kt facebook.. 'upload via iPhone 4S' huahahaha! Boleh edit gambar pulak~"

"ke itu? ini? yang macam tu? macam ni?" Uh oh... banyaknya yang nak buat. Mana yang nak buat dulu?


Apa guna telefon canggih kalau tak hias cantik-cantik? Mari sini mari telefon canggih!

Saya tahu apa nak buat dulu. Sebelum kita godek dia, pusingkan 360 darjah, slide sana sini, sebelum borak dengan Siri.. Kita balut dia! ihik~

Sebelum tu kita cari dulu casing iPhone 4S. Wah.... rambang mata. Jom tengok ni!



oh wahhhh~ comelnya dia.... :D

lagi?



Polkadot kot? I want the black and white wan.. Can ah? Ishhh comel!

Atau nak yang ni?



Tak perlu la nak pegang telefon masa bercakap dengan Siri. Orang sekeliling jeling je la hahaha~


Eh.. yang ini~



slurpppp~


\/
\/
\/




OMG!! Kalau tengah lapar seksa nak mengadap iPhone tu nanti. Rasa nak... ngappp!!


Atau nak yang colourful? Macam ni....



Atau ni?



Haaaaa... Baru nampak hebat sikit..

Ke nak yang nampak feminin? Macam ni?
\/
\/


Terima kasih kepada rasa curiga dengan keselamatan diri, casing ni tak boleh pakai T-T


Ni la!


uuuuuuu~ Scary~

Hihi

Tapi dalam banyak-banyak tu, saya paling suka yang ni!


emmmmm.... I LOVE CHOCOLATE!!!

Ni la perkara pertama yang saya nak buat kalau ada iPhone 4S tu. Pakaikan dia casing yang sedap cantik-cantik.


emmmmm.... Saya mahu iPhone 4S!!


Yatta!!









No comments:

Post a Comment