Sunday, July 3, 2011

SERABUT, NYAH KAU!

Dah berminggu-minggu buat kerja yang sama (mungkin jugak berbulan-bulan), dah muak ngadap pc menaip itu ini, dah CUAK bos asyik tanya "kerja dah siap?", "dah siap ke?", "siap belom?" dan last skali "siapkan hari ni!"... at least dapat gak release tension tengok budak-budak ni...



dak comel dr MRSM MUAR.. lokasi: Ruang legar Medan MARA


ni hanya perasaan aku atau korang pun nampak gak pelangi-indah-awan-damai?
hilang dah suara bos aku hahaha..
hebat dak MRSM MUAR ni berzapin, rasa nak menari sama dah masa tu hahahakk!! jangan terlalu kecewa dengan kualiti gambar kerana kamera telefon hanya 2.0 megapixels tsk~ dan juga bakat mengambil gambar blur dah tu goyang-goyang... atau pun aku yang dok goyang-goyang badan tengok dorang menari ntah?

Anyway, ringan sikit kepala lepas tu huih....

No comments:

Post a Comment