Thursday, August 18, 2011

MERDEKA!!

Sambutan kemerdekaan tahun ni mungkin hambar sebab bertembung dengan hari raya Aidilfitri. hohoho Tapi aku menunjukkan semangat merdeka masa turun dari office masa rehat (selalu disebut sebagai masa lunch pada bulan bukan Ramadhan) tadi.



TADAAA!!





Kami warga MARA tandatangan dan bagi ucapan merdeka kami!! Sweet~ 
Mana aku punya tandatangan?



Letak nama je la.. Nak tandatangan mana muat dah~
Sebenarnya nak tulis "Beeb!! SAYA SAYANG AWAK!! luv NUAZEN~"
tsk..




Kak Odah pun sain juge~ :D
\/
\/
\/
\/

Tade sapa nak snap gambar titew masa sain T-T




APA-APA PUN!! 
Kat rumah pasang bendera jugak~ harharhar




Nampak tak? yang seco'ek atas kereta tu?
Pak, bila kita bapak nak buang besi karat kereta Mo ni?


Eh nampak tak kereta yang pakai tayar wheelbarrow kat bangsal tu? Bapak buat masa musim durian hari tu, kitorang buat jalan-jalan kat kobun kutip durian!! best~

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

19 Ogos 2011

Oleh kerana tak puas hati tulis nama kecik sangat,



jadi aku tulis lagi sekali, sebab diorang dah tambah tempat baru untuk tandatangan...

EH WAIT!!! AKU TAK SAIN JUGAK YANG NI!!!


demme!


2 comments:

  1. ek elah mak neh..poyo jew..nyampah..hihihihi..tp melur ske lah tgk blog mak!!mak ajar la melur~~~

    ReplyDelete
  2. melur ade ke? wahahaha x kuase mak~
    main hentam je ni.. :D

    ReplyDelete