Friday, January 28, 2011

DUA RIBU SEBELAS! celebration~

Woh! Kalau dulu tak heran pun.. Duduk depan tv... tak pun tidur je hehe..

Tapi tahun ni sambut tahun baru lain sikit caranya. Org dijemput ke parti buih parti sambutan tahun baru. Memang best! Siap ada 'paper doll' lagi you~ auwww, tak kuase mak



Tenkiu Mas (tudung putih) sebab ajak aku ngan Ain makan- makan. Memang fevret kami pun~ :D



Ain and family huhu..


Mas and family huhu..


Beeb and.... eh tak bawak family eh? hehe! masa ni masing- masing dah mula menggila.
Best.. makanan best! Berapa kali tambah tak ingat la! Haahaha


Lepas tu dapat cabutan bertuah, memang bertuah! 4 kali nombor naik hahaha~



Lepas habis makan, kitorang pergi la Dataran Putrajaya. Konon nak tengok fireworks ah? Nah hambek! Lampu jalan lagi terang dari fireworks nye.. Terima kasih bagi pengalaman tengok bunga api kat Dataran Putrajaya bersama kawan- kawan perut kekenyangan.


Semoga tahun baru ni membawa banyak tuah kepada semuaaaa!! Muahhh.. :D

No comments:

Post a Comment