Tuesday, November 9, 2010

DEGIL... PADAN MUKA

Dah 5 hari demam.. Sakit tekak sekali ni.. Pagi tadi siap boleh panik dengar suara lelaki dalam bilik! Padahal suara sendiri LOL. Kalau orang yang tak kenal, mesti ingat haku ni mak nyah ke hape haha

Masa sakit ni la baru teragak nak minum air putih banyak- banyak. Ais tak usik langsung. Makan pun sikit- sikit je, tu pun siap elak yang berminyak. 
Okay sekarang dah sedar diri kan.. Pergi makan obat. Ubat yang macam  gula- gula la yang habis dulu hahaha! (tak ikut jadual, sebab tu tak baik lagi hoh?) T_T









No comments:

Post a Comment